Tuesday, March 18, 2014

kehidupan dah berubah..

Assalamualaikum semua,,..(mcm ada org baca je post nih..lantak r..)


dah almost setahun lebih keluar UNI life..but still rasa macm dlm tampok lama lagi..

most yg kuar dah ada keje...dah kawen ..or even dah nak ada Baby,,,

yg aKU nih...mcm ni je la lgi..practice to become a good housewife la sgt..



ada la dlm bulan 10 thun lepas aku g blaja jahit...

boleh la..skunk..jahit baju..kemeja...melayu,,kurung ..langsir baru try gak..boleh la jadik juga..



but now....even kadang2 rasa mcm loser sgt ..kdg rasa terubat jugak ngan adanya Baby2 aku yg melambak tuh,,,(meow okeh..)

             been trying to be like PH n MH cuma bajet lom ada byk..sbb skunk just megharap kat my lady lagi...ahaks..teruk betul..

at least rasa puas bila ada org boleh adopt stray cats  yg aku jumpa..n tau dyorg dpt life yg baik kat sana ngan tuan baru...thats is most important..

cause kalau kita x fikirkan tentang kebajikan haiwan2 terbiar ni sapa lagi...atleast paling tidak pon tolong kat kawasan rumah....kalau ada kekuatan n kesempatan lagi boleh luaskan area pertolongan tuh..


coz now walaupon sebenarnya ramai yang ada kesedaran tapi still ada yng masih tak tahu menghargai haiwan terbiar ni..kucing or even anjing...being afull time volumteer ni mmg perlukan kesabaran lebih2 lagi yg masih mengharap parents cm aku nih...


yg penting kita buat benda baik dak...

aku seriusly harap ramai lagi org2 yang akan sedar yg kalaukita x jaga kebajikan budak2 bulus ni sapa lagi...



 ni antara budak2 bulus yg aku jumpa kene buang belakag rumah aku,,,tp jgn risau..lepas lebih kurang 2 -3 minggu ngan aku,.ada org damansara adopt dyorg,,,hope dorg epi skunk...dpt blik sendiri lak tuh...jeles...hope korg gemok n sihat ya..


No comments:

Post a Comment